Klantverhaal

Boels Portable Kitchens
De afdeling Boels Portable Kitchens levert tijdelijke keukenvoorzieningen in de vorm van containerbouw (Units) aan diverse klanten zoals ziekenhuizen, defensie, opvang voor vluchtelingen, en grotere bedrijven in voornamelijk de Benelux, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.
Deze keukenunitopstelling moeten vanzelfsprekend ook van stroom voorzien worden. Soms doet onze klant dit zelf, maar vaak wordt ons gevraagd om deze stroomverdeling ook aan te bieden. Dan moet er een tijdelijke stroomverdeelkast en de bekabeling tot aan de verschillende units gepland en aangesloten worden. Aangezien deze opstelling altijd anders is (soms 4 units, maar soms ook 60 units) is de planning hiervoor ontzettend belangrijk.
Er zijn veel bedrijven die in hun slogan en missie termen als flexibel, focus op de klant, innovatief en beste service gebruiken om klanten ervan te overtuigen dat zij de beste zijn. Van Lieshout Elektra past dit in de praktijk toe en dat wil ik graag aan de hand van een paar voorbeelden duidelijk maken:
Ik kan zo tientallen voorbeelden noemen, maar het meest is mij bijgebleven de opdracht voor een grote amerikaanse onlineshop met een hoofdvestiging in midden Duitsland. Hier hadden wij een Containeropstelling van 12 units inclusief kantine in de vorm van een tent van 25x30M voor een huurperiode van een half jaar. Ongeveer 2 weken voor levering kwam de klant erachter dat zij geen materiaal voor de stroomverdeling op tijd konden krijgen. Wij hadden dus heel weinig tijd van offerte tot uitvoering en het was alleen maar aan de flexibiliteit van van Lieshout te danken dat dit allemaal keurig voor de overdrachtsdatum uitgevoerd kon worden.
Een ander voorbeeld is een recent project in Belgie bij van der Valk. Tijdens de opbouw wilde de klant een unit 180° gedraaid hebben waardoor de stroomaansluiting ca. 10 meter verder van de verdeelkast kwam te staan. Met 1 telefoontje was het geregeld dat de monteur van van Lieshout al de dag erna met een langere kabel op locatie was en de unit kon aansluiten. Waar andere bedrijven eerst een offerte maken, waarvoor een opdracht gegeven moet worden en zo een week verstreken is.
Ook de service tijdens de huurperiode is uitstekend. Indien er een stroomstoring bij een klant is, belt van Lieshout direct met de klant zodat er geen ruis in de communicatie is en als het nodig is om ter plaatse een storing te verhelpen dan is dit altijd op heel korte termijn opgelost.
Verder denkt van Lieshout mee als er een project binnengehaald moet worden en er nog over de prijs onderhandeld moet worden. Als wij op het totale project bijvoorbeeld nog een korting moeten geven, dann gaat van Lieshout hier heel vaak in mee. Verder is een bedrijf als Boels altijd op zoek is naar nieuwe leveranciers die een betere prijs, service etc. aanbieden. Het zegt daarom heel veel dat wij al meer dan 15 (of nog langer?) jaar met van Lieshout samenwerken. Dit is alleen maar mogelijk als alle factoren passen.
Samenvattend kan ik alleen maar benadrukken dat Boels met van Lieshout Elektra al decennialang een betrouwbare partner heeft en wij samen veel mooie projecten in binnen- en buitenland gerealiseerd hebben.